Sedat karısını paylaştı

karısını paylastı

İş yerinde ki çalışma arkadaşım sedat bana karısı hanifeyi kendi yatağında kendi elleri ile sundu. Özel şirkette çalısan güzel bir maas alan kişilerdik. Ben Erdal yasım 36 boyum 174 kilom 65 civarı kendi halinde yasayan biriyim. Bekarlık sultanlık kafasıyla takılan barda sahilde tanıdıgım kadınlarla yatan hayatı anın tadını çıkartan birisiyim. İş yerinde satış üzerine müşteri bulan bir personel elemanıyım. Kendine bakımlı güvenilir yakışıklı biriyim. Sedata her yaptıklarımı anlatırdım. Hep benim gibi olmak isterdi. Hanifeyi cok memnun edemiyormus heyecanı kalmadını söylemisti. Ona tavsiyeler veriyordum fakat istediğini bir türlü ortaya koyamıyordu. Artık hanife buna üstünlük kurmuş başkaları olsa böyle söyle yapar senden birşey olmaz evlendiği günü lanetliyor sedatı zincirlemişti. Sedat bu baskılarla bir sey yapamazdı hanife renklendirmek yerine daha kötüye sokuyordu ilişkilerini. Sedatı bir aksam aldım sahile götürdüm. Orada tanıstıgımız bayan arkadaşla sohbet ettik. Yüzünü cıkardım cocugun iki bekar gibi takılıyor kızlar gülüyor mutlu idi. Sedat sakalar yapıyor kızları güldürüyor. Çok özgüvenli kendinden emindi. Sorunun hanifede oldugunu anlamıstım. Sedata anlattım durumu gozledıgım surecı. Kardesım dedım yakın cevresındekı kadınlar demekkı baska erkeklere verıyor aldatıyor senın karında artık 3 kısı ıstıyor. Bana guven baskasına aldatmaktansa ben karının ne tur kadın oldugunu sana gosterıyım dedım. İlk de kızdı bagırdı tuttum bunu kardesım bak bu senı daha kotu hale getircek bana biraz güven dedim. 1 hafta sonu cagırdı aksam misafir oldum. Hanife baska erkek gelecegını duyunca kendını süslemis dar kıyafetler giyinmis. Kadın baskaları tarafından begenırmek ıstıyor bu bir hastalık cogu evlenen kadınlarda olusur calısmaz etmez gün boyu oturup sosyal medyada baskalarının hayatını örnek alırlar. Yemek koyarken filan domalıyor yada gogus dekoltesını gosterıyor.Sedat içki almıs sofrada oturduk içtik. Hanife icmeyi sevmezdi o aksam onada içirdik. Hanife müzik filan actı dans ediyordu artık kafası yasıyor. Özgüvenı artmıs hormonları üst safhada idi. Sedat kanka sen uykum var diye git bak gör sevdigin kadını dedim sonra gelir üclü yapar artık susar dedim. Sedat ben yatıyorum kanka dedi gitti. Hanife ile bas basa kaldık. Oturdu bira tazeledik. Hanife bugun cok güzelsin dedim. Tesekkurler hayatım senın ıcın dedi. Bana böyle güzel olan kadınları neler yaptıgımı bilirsin ozaman dedim. Hay hay bilmez miyim sedat hep anlatır. Dans edelim hadi dedim. Kalktık birbirimize sarılıp dans ediyor bana kendini elletiyordu. Güzel götünü hep hayal ederim senin hanife dedim. Ben de senin yaptıklarını merak ediyorum bana göster anlattıkları gibimisin yoksa cız mı bakalım dedi. Bunun duduklarından yapıstım koca götünü elimle sıkıstırıyor vuruyordum. Seni bi sikimde aklın basına gelsin yarrak hastası dedim. Uzerındekı Ince askılı body yırttım canavarlastım. Koca goguslerını sıkıyordum tokatlıyor. Sikimi cıkar yala orospu dedım comerttım. Egıldı pantalonumun fermuarını actı. Sikimi cıkardı bune böyle yaa dedi. Ne oldu kasar lafa gelınce azgınsın işleve gelince korktun mu dedım. Agzını sıktım hadi yala lan dedim. Bilegim kadar kalın bunu alamam dedi. Artık iş işten gecti yumul amına koyacam dedim. Agzına zorla aldım bastıra bastıra sokuyordum.Düzgün yap orospu işini kocana beceriksiz diyorsun sen daha kötüsün diye sacını tutup sokuyordum. Bıra sısesını aldım sikeme dogru dökuyordum. Yuzune geliyor hem sikime cok zevkli oluyordu. Sert sikismek ne demek gösterecektim. Kanepeye gec dedim soydum bunu. Domal orospu dedım. Arkasına gectım sikimi arkadan sürtüyorum. Dudakları arasına yerlestırdım ileri ittim yavas yavas yukluyorum derinliklerine indikce iniyor inim inim. Aglama lan dedım koca gotune saplak attım. Bu gotu oturarak büyüttün simdi sikip inicek dedim. Icıne dogru pompalamaya basladım. İçim acıyor yavas dedi. Sedat gel kanka dedim. Hanife ne oluyor der demez sedat kapının arkasından cıktı hanifenin agzına verdi. Al sana yarrak orospu karım bundan sonra sesın cıkarsa doverım dedı. Ben arkadan sikiyor koca gotu ıcınde ırıltılar cıkarıyordum. Sedatın kı cok kucuktu hanife bu yuzden doymuyordu. Ben ise amının ıcındekı duvarları yırtıyor altıma can cekısıyordu. Sedat gel kanka karını yataga götürek dedim. Yatak odasında bunu tost yapalım dedım. Kanka gotten hic sikmedim canı acır dedı. Lan sus zaten kılıbıklık yuzunden bu haldesın dedım Altına gectı karısını kucakladı bende arkadan gotune tukuruyordum. Sedat sikmeye basladı krem sürdüm. Kanka sıkı tut kacmasın dedım. Basını dap dar got delını bastırırken ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sedatttttttt soyle yapmasın bırak dıyordu. Sedat oyle sıkı tuttu kı debeleniyor ama bende hızlı bırsekılde kendımı bastırıyordum. Sedat cok acıyor bıraksınn kocam askım lutfen derken kanka bası gırdı dur az kaldı bırakma dedım. İcinde git gel yaparak alıstıra alıstıra mılım mılım ınıyordum. Oyle dar kı sıcaklıgını sıkımın her noktasında hıssedıyordum. Var gucumle yukledım sak dıye vurdum be bastıyordum. Aglıyordu cok kotu olmustu bir kac dakika git gel yapa yapa siktim. Kanka cok dar ben artık geliyorum dedim. İcine bosaldım cıktım. Sedat onceden bosalmıstı. Hanife baygın sekılde yataga dustu. Sedat gotunun ıcındekı deligi görünce kanka benım karıyı mahvetmıssın ya dedı. Bolu tunelı mı amk ne bu diyip kanka sok sende dedim. O da kaldırıp soktu kanka sıcak ama bırsey anlayamıyorum amk dedi. Guldum bır kac haftaya tekrar sikersin unutma göt deliği darlasır dedım. O da zar zor bosaldı ıkıncı postasını attı. Hanıfe 1 hafta kendıne gelememıs. Sedatla konusmamıs ama sedat artık kendını ezdırmıyordu. Gotten yıyen bırısı her yada gec yıne ıster bunu bılıyordum. Sedata gotten vermıs kendı ıstedı ıle cok zevk almıs sedatta. Ama hanıfe artık doyumsuz bırı idi. Benı yıne cagırmıslardı. Sedat tatile cıktıklarında oradan da bulup üçlü takılıyormuş. Sedat paylastıkca yuvası huzurlu oluyordu.

Yorumlar