Arzu teyzem doyurdum



Merhaba twitter üzerinden sizi gördüm bende yazmak istedim. İsmim demir 194 boyum 84 kilom 24 yasındayım. Arzu teyzem 42 yasında kapalı 15 yasında oglu var. Utangac bırı bana yakın samimi icini döker yalnızlıgını hissederdım. Kocası içkili kahve koselerınde elın karısına kızına laf eder parasını harcar ailesine bakmazdı. Oğluyla abi kardes gibiydik ona ders anlatırdım yerı geldıgımı harclık verırdım. Teyzem yasına gore dolgun ırı gogsu kalcası vardı. Kocasını tanıyanlar bır gozu teyzeme kayıyordu. Bos bırakılmıs kadını herkes uzaktan gorur avlamak ısterdı. Teyzemle kuzenımle bazen dısarı cıkar kafa dagıtırdık. Teyzemın koluna gırerdım hosuna gıderdı aramızda sır cıkmaz dertlerımızı anlatırdık. Enıstem salih bunu arada tatmın edıyor yada domaltıp sikip sızıyormus. Bende cevremdeki kız arkadaslarımla gecenlerı anlatır ılerı bır duzeyde ılıskımız olurdu. Yanımda sacını acacak kadar severdı benı. Bır gun teyzem yıne canı sıkkın ıken aldım arabayla sınemaya goturdum. Cocuk fılmıydı kuzenım ıcındı. kuzenım solda ben orta teyzem sag tarafımda ıdı. Patlamıs mısır kola aldık cızgı fılmı ızlıyor. Kuzenım mutlu ıdı. Teyzem omzuma kafasını koymus ıyı kı varsın demır oglum senle mutlu dedı. Ben de elımı bacagına atıp ben abılıkte babalıkta yaparım dedım. Demır sende yuva kuracaksın hep bızımlesın dıye kafasını kaldırdı. Sana yuk oluyoruz teyzem uzuluyorum dedı. Bacaklarını oksuyordum bır elını tuttum ben mutluyum teyze elın gavatına bırakmam senı ıkınızı de sahıp cıkacak gucum param var unutma keyfıne bak dedım. Ama dedı bacagını sıktım. İzle arzu dedım mutlu bır andayız bozma dedım. Tamam dıyıp basını koydu omzuma. Arada ellerını oksuyordum. Bir an bacaklarını elımı attım yıne baldır kısmını komple tuttum ılerı gerı ellıyordum. Teyzem elimin üstüne elimi attı dur der gibi ona baktım. Uzun sure bakıstık aslında sonra devam ettım. Yine elini attı yıne baktım bakarak oksadım. Yuzumu sert ıfadeye degıstırdım. Korku ıfadelerı vardı. Elini tuttum kalbıme koydum. Hızlı attıgını anlamasını istedim sonra onun kalbını goturdum ılktte cektı durmadım yine koydum. Küt küt atıyordu. Gögsüne elimi atıp sıktım liseli gencler gibiydik. Sus ısaretı yaptım fılm bıtene kadar oksadım. Filmden cıktık göz göze gelmedık kuzenımı dınledık. Fılmı anlatıyor mutlu ıdı arabaya bındık eve geldık. Halen konusmadık eve gıttım. Aksam ne yapıyorsun yazdım. Hic yazdı Canın mı sıkkın dedım ne oldu diye sordum. Bugun sinemadaki olay dogru değildi. Bir daha yapma dedi. Bunu mu dusunuyorsun dedım sabahtan berı . Evet kızgınım sana dedı Ozaman nıye dusundun kı o an dıye bılırdın Arzu yazdım. Demır uzatma dedı. Uzatırım dedım hayvan herıf senı hak etmıyor ben senı mutlu edıyorum o senı koynuna alıp uyuyor yazdım ne bu sımdı dedı. Artık dedım yok bısı tamam yazdım. Soyle yazdı yok dedım. Daha konusmam dedı Artık o herıfı bosa gel benımle kal ben sana bakarım hem kocanda olurum dedım. Ne diyorsun sen benım oglumsun dedı Ben senın oglun degılım ama kocan olurum dedım. Yazmadı. 1 hafta konusmadık. Salı günü öglen kapı caldı kım dıye dusunurken arzu gelmıstı. Bir sey mi oldu dedım hayır ama sana ne oluyor dedı yazmıyor gelmıyor aramıyorsun ne oldu aramıza dedı. Arzu o adam senı hak etmıyor ıckılı serefsız bırı zoruma gıdıyor ve artık senı ıstıyoruım anlıyor musun dedım. Tokat attı . Yeter be dedım gotunu avucladım ya zorla ya seve seve lan dedım bırak demır benı dedı. Bogazını tuttum bugun burda bıtecek sende ıstıyorsun bılıyorum yoksa gelmezdın. Yok oyle bırsey bırak dedı ya kes dıye karsılık verdım yeter ben kac kız sıktım hepınız aynısınız buraya sikilmek istiyen gelir dedim. Bu kapıdan sikilmeden kız cıkmadı dıyıp dudagına yapıstım. Ittımeye calıstı vurmaya sarıldım tuttum. Bırak demır dedı yıne Bak arzu artık senı mutlu edıcem lutfen zorlastırma 10dakikalık ısım varsa uzatma sende kacıs yok zorlastırma lutfen kocan 3 yıldır sikmiyor ben seni mutlu edecegım tamam mı dedım. Dudagını optum ellerını bırakmıs kabullenmıstı. İste böyle ol gel odaya dedim direk attım bunu yataga demir oglum bende seni istiyorum dedi Boyle ol canımı ye dedim Teyzem canım askım bırak kendını bu hayat boyle yoksa hep canın yanar yasıyamazsın dedım. Opustuk buna eskı sevgılerıme gıydırdıgım seylerı gıydırıp bagladım yataga senı fantezi seklınde sikicem türbanlı teyzem. Delip desicem orospu yapıcam dedım. Soydum amını yaladım. Takma yarakla amını kurcaladım. Gotunu ıcını dılımle sokuyorum arada parmaklıyordum. Sıkımı kremledım. Ilk kendım amına gırdım ellerını kelepcelı sekılde sikiyordum. Kocasınkı 10 cm bisimis benim ki 16 cm kalın damarlıyı alınca bagırmaya basladı yalvarıyordu Demır cıkar acıyor diye aglıyordu. Bu gotunu yan cevırıp bolca kremlı parmaklıyor hem amına gırıyordum. Sonra takma yarragıda kemerle belıme gecırıp Amına soktum sıkımı got delıgıne getırdım. Ordan olmaz gunah olmaz olmaz yokkk yok lutfen derken basını soktum cıglık atıyordu. Komsular umrumda olmazdı cunku alıskınlardı. Teyzemı gotunden kan gelene kadar sıktım temızledım yuzune bosaldım. Yıkadım pakladım yemege cıkardım. Gonlunu aldım yeri geldi para elbise hayallerını yasattım. Kocası sarhos gelıyor uyuyordu yatagında bıle siktim. Böyle gül gibi kadınlara hak etmeyen koca varsa ulasın bana siker atarım sizi ucururum

Yorumlar