Dul Komşum ile ilk heyecan



Merhaba ben enes 19 yasında başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Bir nisan ayında yaşadığım 37 yaşında nesrin abla vardı. Kocasıyla kavga ettikleri için ayrılmışlardı. 2 çocuğa sahip ama çok dolgun bir kadındı. Minyon tipli koca poposuna çok tahrik oluyordum. Bir gün işten gelirken onunla yolda karşılaştık. Markete alışveriş yapacağını söylemişti. Benden yardım istedi ben de kabul ettim. Rafların aralarında gezerken siz güzel birisiniz niye halen yalnızsınız diye sordum. O ilk teşekkür etti 2 çocuğum var başka biri istemez dedi. Ben ise ona ne zaman isterseniz destek olurum dedim. Evin yolunu tutarken aramızda ufak tefek muhabbet ederken kız arkadaşım var mı diye sordu. Ben de yok dedim. Niye diye sordu da ben ona beni normal bir kız kaldıramıyor isteklerimi canı yanıyor dedim. O anlamadım diye tepki verdi ben de boşver nesrin abla dedim. Israr edip sordu neye canı yanıyor dedi bende benim kini alamıyorlar dedim. Kızardı sessizlik oldu. Eve geldik ve ayrıldık. 1 gün sonra kapı çaldı ve nesrin abla bana bilgisayara bakar mısın dedi. Ben de tamam diyip onun evine geçtim. Ne oldu abla dedim sorun ne diyince bilgisayar çok yavaşladı dedi. Ben bilgisayarı çalıştırırken o da çay getiriyim dedi. İnternetten program indirip gereksiz dosyaları silmesini isteyecektim ki geçmişinde hep cinsel videolar gördüm. Bir an içeri girince açık gördü. Utandı kekelemeye başladı. Bana şey nerden çıktı bu diye konuşurken ben de cesaret topladım ayağa kalkıp onu duvara rastladım. Dudaklarını sertce emerken beni itti. Hayır yapamam çok yanlış istemiyorum bırak dedi. Ben ise kalçalarına elimi uzatıp onu kendi içime çektim. Artık avucumda idi kaçamıyordu. Ona bundan sonra erkeğin benim yalnız değilsin söz veriyorum kocan gibi olup aramızda olacak dedim. O kaçmaya çalışırken yatağa attım ve kemerimi çözdüm. Sen de istiyorsun biliyorum zorla yapmak istemiyorum dönüşü yok hem gel kocan olurum sana destek hem manevi hem maddi seni çok arzuluyorum dedim. O da sadece aramızda tamam mı dedi diyip önüme eğildi. Ben ise artık bu senin diyip fermuarımı çözmesini söyledim. Yavaş yavaş açarken erkekliğimi çıkardı ve büyük olduğunu söyledi. Ben de artık bu senin güzel dedim. İlk başta yavaştı sonra yılların verdiği özlem ile öyle somuruyordu ki çoğu kızla oral yapmama rağmen bu kadar zevk almamıştım. 5 dakika sonra ağzına akıtmıştım. Bir anda tükürmeye çalıştı ben artık geç dedim onun önü yalamaya başladım ve görseniz sanki ilk kez yapıyormuş gibi kıvranıyordu sonra yalvarmaya başladı aldım onu sırt ustu onden yavasca sürtürek girmeye öyle özlemiş ki 3 dakika geçmeden titremeye başladı ama ben durmuyordum. O hadi çocuklar gelecek hızlı ol dedi ben ise yavrum öyle kaçmak yok diyip 4 ayak üstüne cevirdim öyle girdim sert hızlı sekilde pompalerken çok inliyordu ve yavaş ol komşular duycak diyordu 6 dakika yakın bu pozisyonda devam ettik sonra geldiğimi nereye bırakmamı söyledım o da gögüsüne istedi ben bir anda çekip onun gögüs hizasından suratına kadar geldim. Temizlenip eve gittim 1 yıla yakın devam ediyor. Onunla fantazi dolu hikayelerimi sonra yazacağım.

Yorumlar