Karım Müdürü ile Aldatmış

Karım aldattı


Size nasıl boynuzlandığımı ve gavat olduğumu anlatacağım. İsmim ömer 42 yaşındayım karım ismi beliz 38 yaşında. 2 çocuğumuz var 12 yıldır evliyiz. Görücü usulu tanışıp evlendik. Genç güzel bir kızdı ilk gördüğüm de kabul etmiştim. Her gün daha alışıyor seviyordum. Karım edebiyat öğretmeni ben ise hastanede laboratuvar işindeydim. Arada gece yada hafta sonu mesaiyisi oluyordu. Hafta sonu cumartesı karımın okulda etut derslerı oluyordu. Kaynanam cocuklara bakar aklım evde kalmazdı. Karım okula daha bakımlı ve hevesli gitmeye başlamıs benımle sürekli kavga ediyor cok degiştiğimi söylüyordu. Her fırsatta hatalarımı kabul ediyor ona karşı daha ince zarif olmak istiyordum. Cumartesi onu okul çıkısı alıp yemeğe götürcektim. Sürpriz yapmayı düşündüm okul dısında bekliyordum. Saat 1 de dağılmışlardı aradım nasılsın ne yapacaksın diye o arkadaşlarla gezeceğim eve geç gelirim dedi.Buluşalım bir şeyler yapalım mı askım dedim. Bir an patladı hocalarlayım olmaz diyorum dedi. Tamam kızma dedim kapadım. Onun çıkmasını bekliyordum. Aslında içime kurt düşmüştü ilk defa kapıyı göz ucu bakarken öğrencileriyle çıktı. 4 erkek öğrencisi 2 kız yanında gülüyor kahkaha atıyorlardı. Benim hanım etek boyu biraz daha kısalmıs gördüm. Sanki liseli kızlar gibi kendini göstermeye çalısıyordu. Gençler dağıldı okulda kimse kalmadı çoğu öğretmenlerde gitti. Bir araba okuldan çıktı karıma el etti. Saati gösterdi bindi. Adam okulun müdürüydü bir kac kez görüsmüs konusmustuk. Elini karımın omzuna attı ve gittiler. Karımın gözlerinin içi gülüyordu. O an bana çok koymuştu. Hayatımın aşkı dediğim insan bana yalan atmış ve başkasına gülüyordu. Onları takip ettim. Bir sitenin içine girdiler. El ele tutuşup bir apartmana girdiler. Sanırım müdürün onları o an öldürmek istedim ama çocuklarım ve kendime gelecek lafları dusundum utanc icinde kalacagım aklıma geldi. Bir kez aradım mesgule attı bekledim. 2 saat geçti evden tek basına çıktı. Saclarını düzeltiyor ve cok mutlu her tarafa gülüyordu. Kendinden geçmiş gibiydi. Gercekten o an anladım karımı hiç mutlu edememisim niye düşündüm ne yaptım elimden geldiğince sevgimi yansıtmaya calıstım. Maddi manevi hep huzur istedim. Bana geri dönüs yaptı. Cocuklar nasıl iyi mi dedi. Ben biraz dısarı cıktım dedim bana bagırdı nasıl cocukları tek mi bıraktın evde ne salak adamsın sen dedi. Annen gelmişti biraz dolasmak istedim dedim. Kapa aptal herif dedi. Cok zoruma gitti onu o an yolda alıp dövmek istedim ama ben bunu yapamayacağımı biliyordum. Eve gittim bir süre sonra geldi. Duşa gitti yemek yaptı benım yuzume bakmıyor eli telefonda cocuklarında resımler cekıyor. Tuvalette bile telefonu sokuyor elınden dusurmuyordu. Aksam uyumaya giderken cok sacma bir nedenle kavga etti. Ve salonda yat istemiyorum seni dedi. Tuttum kolundan niye lan söyle ne bu soğuklugun dedim. Bırak canım acıyor dedi. O serefsizin altında yatarken acımıyor dimi dedim. Kapıyı kapattım cocuklarım duymasın diye ne diyorsun sen be dedi inkar etme biliyorum o müdürün orospulugunu yaptını altına yatıp bana gelıp soguk davranıp vicdan cektirdiğini. Dua et 2 cocugum kucuk psikilojisi bozulmasın diye sana birsey yapmıyorum dedim. Onun elinden telefonu aldım kilidi ac diye sacını cektım actı sokun ıcınde aglıyordu. Sabah mesajlarını okudum müdür buna sevgi sözcükleri canım cicim işini gördükten sonra soguk yazmıs işim var gibisinden bastan sağmıs. Anlattım bu adam seni sevmiyor bak yuvamıza yazık dedim. Sana 1 sans vericem diyip evden cıktım o gece hotelde kaldım. 1 ay konusmadık evde ama cocukların yanında hep yalandan güldük. Bir gün iş vaktinde beni cagırdı. Gittim ağlıyordu aldım eve götürdüm. Cocukların 1 anaokulunda 1 ilk okulda idi. Bana anlattı müdür baska kadınlarla da yattıgını bunu kullandıgını sevmedigini benim haklı oldugumu pisman oldugunu. Göz yaslarını sildim artık olan oldu sana demistim yapacak bir sey yok dedim. Affet diyordu bir hata yaptım heyecan istedim kimse senin gibi olamazmıs özür dilerim dedi. O olay bir süre gectı kapandı. Ama anladım ki yatak odamız ve ikimiz heyecanımız yokmus arada gizliden 3 kisi almaya basladık. Bazen erkek bazen kadın ilişkimizi renklendirdik. Tayini istedi baska sehre gittik. Bende özel hastaneye görev yapmaya başladım artık mutluyuz. Birbirimize daha cok asık olduk

Yorumlar

  1. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim minyon tipli yaşımı gostermeyen insancıl vede olgun biriyimdir Uzun süreli sadık samimi bir dost bir arkadaş vede bir sırdaş iliski kurabilecegim benim gibi düşününen Kayserili bir bayanla bu adımı atmak vede başlamak istiyorum amaç her ne olursa olsun yalansız vede samimiyetin önemli bir yeri olmasını isterim arayisim daldan dala konan bir arkadadlik değildir sadece bir kişiyle konuşup ne yaşayacaksak onunla yaşamak ne paylaşacaksan onunla paylaşmak istiyorum gizlilik güven samimiyet güvenle bana ulaşabilirsiniz 05523367078

    YanıtlaSil

Yorum Gönder