Baldızımla sıcak anlar



2 sene önce baldızımla yaşadığım güzel anı anlatmak istiyorum. Halen devam ediyor gizli saklı götürüyoruz. Baldızım ilk ilişkim o 17 yasında ikendi. Ben Ahmet yasım 38 altı yıllık evliyim. Karımla severek evlendim. 1 oğlum var 4 yaşında. Baldızımla aslında önceden beri samimi şekilde takışırdık. Eşimle nişanlıyken baldızım burcu da yanımızda olurdu. Eskişehir de yaşamaya başladığımızdan beri burcu her yaz gelirdi. Evde çok rahat giyinir dekolte verirdi. Bana canım balım hayatım gibi konuşur ablasının yanında enişteciğim derdi. İlk başta umursamadım fakat onun güzel vücuduna artık bakmaya başlamıştım. Dar giydiği mini shortlarla mutfakta veya salonda televizyon izlerken eğilmesi tahrik ediyordu. Bir gün eşim 4 arkadaşıyla altın gününe gitti. Baldız yorgunum halsizim dedi evde kaldı. Eşim gittikten sonra ustune cok dusuk ölcekli kıyafetler giymis otuyordu. Ben ilk de umursamadım o yanasıyor yanıma gelip canım belimi ovalar mısın dedi. Oturarak ovalarken ben rahat değilim uzanıyım yüz üstü dedi. Zaten mini short ile tshirt beni çıldırtmaya yetmişti. Bacaklarına oturdum sırtını ovalıyordum. Kendisi tshirti kaldırdı böyle daha iyi dedi. Ben Kalcasına yakın vaziyette duruyor belini sırtına masaj yapıyordum. Bir de ıh ım gibi sesler gelmeye başladı ve beni tahrik etmeye başardı. Artık benim aletim kalkmaya başladı. Elimden hiç birsey gelmeden onun kalcasına değdi. Ben kendime hakim olmaya çalısırken o kendisini popo kısmından kaldırdı ve aletime yapıstırdı. Enisteemmm diye seslendi efendım burcu dedim. Ağrıyı buldun diyip güldü. Ne ağrısı dedim. O sırt üstü dönüp benim aletimi tuttu elimi vajinasını koydu. Bunun canım eniştem sana yanıyor tutuşuyor. Ben iste kalktım burcu olmaz  böyle bir sey ablanla evliyim dedim onu seviyorum dedim. O da onu sev beni de sev senin aletini hep anlatıyor ben de istiyorum o kalın seyi dedi. Ben ise ne diyorsun kım anlatıyor dedım. Ablam herkese anlatıyor cok acıtıyormussun gel benimle ol daha zevk al yarı da kesilmesin zevkin dedi elimi tuttu yatak odasına götürdü. Dedim aramızda kalacak sakın kımseye deme o da tamam diyip öptü ben hemen iki elimle kalcasına sap diye vurup sen bittin yavrum diyip ters cevirip yataga attım. Bacaklarıyla belımı bagladı. Deliler gibi öpüsüyorduk. Böyle öpüşmeyi karımla yapmamıstım. Karımla sadece bacak omuz yapar biterdi. O ağlar yada alamazdı. Baldız hemen soyunmaya basladı ablam gelmeden gir diyordu. Ben öperek onun gogsune saldırdım. Onun huylandıgını fark ettım hosuna gitti terlemeye basladık bile. Benım kı yala ablan yalamıyor dedim. O da hemen eğildi pijamamı çıkardı. Boxer içinde görüp off çok büyük bu gercekten dediği gibimiş deyip kilotun üstünden okşuyordu. Artık başla dedim boxerımı cıkarıp attım kenara aletım agzına gelmıs ama o saskındı. İnanılmaz bu cok güzel off beni bunu yerim yer diye basladı agzıyla. Lök lök diye sesler cıkıyordu cok muthis zevk alıyordum. Burcu kac defa aldın agzına dedım. O senınkıyle 3 oldu dedi. Bakire misin sordum hayır dedi hem yalıyor hem cevap veriyordu. Kim yaptı dedim o köyden biri bosver dedi. Dassaklarıma kadar aldı yumurtalıgımı agzına hıssedıyordum. Artık acele edelim dedi simdi bir kez yap devamını buluruz ablam gelmeden uzun sure erkeksızım dedı. Yatağa yatırdım bacagını aldım omzuma aletımın mantar basını vajınasına suruyordum. Surdukce kızarıyor kendınden gecıyor ve inliyordu. Yeter eniste yeter yeterrr dedi Ben ise vajinadaki sıvıyla birlikte ilk girisi yaptım. Bir an nefesi kesildi uhh yaptı. Ahh cok güzel cok acıyor icim yanıyor cok güzel diyordu ben ise yavas yavas giriyordum dardı bana göre bozdugu kisinin ki kücük olmalıydı benımkıne göre. Benimkinin tamamı girdiğinde burcu kafasını yukarıya kaldırdı ahhhhhhhhhh diye inliyordu bende artık yavas ritimlerle başladım git gele. Ah ah ah diye kendinden geçti ben artık o dar vajinaya alıştım ve sertce vurmaya basladım. Delercesine vuruyorum kasara. Baldız beni cıldırtıyordun simdi gör gününü dedim. O kocacım devam et harikasın off off cok iri bu yanıyor cok harika ablam cok sanslı haberı yok diyordu. Sonra cıkardım domalttım bunu arkadan kopek gibi sokuyorum. Sertce soktugumda o ritmik sekilde cığlık atıyordu. Cok yorulmus ve artık gelmeye hazırdım. Nerene boşalıyım dedim o da agzıma dedi agzıma cocuklarını yutmak istiyorum dedi. Ben de bir an geliyorrrrr ıhh dedim hemen cıkartı agzına aldı patlamaya basladım dassaklarımdan sıvılar geliyordu volkan gibi. O artık agzına alamıyor sıvılar akıyordu. Ben yıgıldım yataga o da vucuduna dusen sıvıları yutuyor harikaaaydı kocacım enıstem canım benım sen bitanesin bak cok kızardı kadınlıgımı hissettim hep devam edelim dedi. Ben tamam edicez dedim git dusa hadi dedim gitti. Karımdan bile cok zevkliydi. Uzun süre böyle heyecan zevk almamıstım. Demek ki yeni tatlar her zaman iyidir.

Yorumlar