Fındık bahçesinde yevmiye gelen kadını


Giresunda artık çoğu yerlerde fındık işi bitmeye başladı. Az yağmur ve çok sıcak  bu yıl erken başlatmıştı toplamaya. Her sene olduğu gibi bu yılda yevmiye çalısacak kişiler arıyordum. Köyden ve ilçeden bir kaç kişi bulmuştum. Biz 3 kişiydik bahçemiz büyüktü 7 kişi ile 2 günde çıkarırız diye düşündük. Cemal amcanın gelini de yevmiye parasını beğenince kabul etti. Gelini İç anadoludan gelme yeni yeni fındığa alışıyor kocası tır şöförüydü. 4 yıllık evlilikleri olmasına rağmen çok uzak kalıyordu kocasına fark etmiştim. Bahçe de toplarken arada göz ucuyla bakıyordum. Giydiği baş örtüsü sacından düşüyor şalvarı çicek desenli üstündeki tshirti zaten memelerinin büyüklüğü belli ediyordu. Yanına gidip hem yardım ediyor hem muhabbet kuruyordum. İlk başta çekingen istemiyor havasına tutulmuştu sonra dan bülbül gibi konuşur oldu. Konuyu yalnızlık nasıl diye açarak başlattım. Kocan kaç gün yok yeni evlisin halen zor olmuyor mu dedim. Kader işte kısmet bekliyoruz ekmek parası zor oluyor sessizlik yalnız uyumak dedi. Keşke zamanında benim gibi mehtebe gitseydi dedim. Siz niye evli değilsiniz diye sordu. Ben bekarlık sultanınlıktır dedim. İhtiyacım olan bir sey olsa zaten bulurum alırım alması zor değil dedim. Çok paranız var galiba dedi. Zamanında istanbulda çok yatırım yaptım elbette simdi rahattım. Evlerim dükkanlarım kirada ordan getiri geliyor zaten dedim. Köy de bir sey ihtiyacınız olursa çekinmeyin yabancı değiliz cemal abiyi pek severim gelinini olman bir şey değiştirmez dedim. Muhabbet gündelik konular devam ettik. Akşam eve giderken bunun eline fazladan para verdim sus dedim. Niye olmaz dedi git dedim beni mutlu ettin yeterli fazlasını da vermek isterim daha fazla mutlu edersen diye yem attım. O anlamadım nasıl yani filan dedi. Orda kısa kestim sonra konuşuruz yarın biter burası diye konuyu çevirdim. Sabah oldu saat 7.30 bahceye basladık yine aynı kişiler paralarını hemen aksamı alınca mutlulardı. Fındık bahcesı bugun biter diye düsünüyordum. Aklım karı da idi. Onu kesiyordum yanında 2 kişiyle topluyor ona baktıgımı görüyordu. Saat 11 de su şişelerini aldım biriniz yardım edebilir mi dedim. O hemen olur diye atladı geldi. Bahçenin altındaki dere yatağı olan yerde buz gibi akan su çeşmesi vardı. Orda doldururken dün ne demek istedin dedi. Halen ordamısın dedim evet dedi nasıl fazla para vereceksin dedi. Her seyi kabul musun dedim. Ne söyle dedi. Sana 500 veririm benimle surda birlikte ol dedim sır kalacak söz dedim. Olmaz öyle kocamı seviyorum yapamam biri görür diye bahaneler üretmeye başladı. Parayı çıkardım gösterdim. Kaldırdım penisimi bak bi seni istiyor 10 dakika sürmez hızlı olurum gideriz sır kalacak dedim. Parayı eline verdim tamam sır olacak bak söz ver dedi söz dedim. Elini pantalonumun icine soktu. Oksamaya başladı. Çok sert dokusu var dedi. Fermuarı actı kilotumu sıyırıp karsısına cıkardı. Düşündügüm kadar varmış dedi. Ne düşündün dedim. Dün geceden beri seni düşünüyorum arada kaldırıyor dısardan gozukuyordu dedi. Cok azgınsın bakıyorum dedim. Agzına almaya basladı. Kocamınkini hic almadım dedi. Benle evli olsan neler neler yaparım dedim. Hemen çeşmenin arka tarafına bunu domaltıp eteğini kaldırdım. Hızlı ol dedi. Sakin ol yavru acele etme dedim. Penisimi arkadan soktum. İh diye inledi direk. Cok güzelsin dedim pişman olmayacaksın bunu hep isteyeceksin dedim. Hadi biri görür yada nerede kaldı der adım cıkmasın hadi dedi. Tuttum kalcasından var gücümle pompalamaya başladım. Agzına turbendini koymus ses cıkmasın diye inlemelerini duyuyor daha sert vuruyordum. Dolgun kalcasını tokatlıyordum. Bir an çalılıkta benim amca oğlu hüseyini gördüm kameraya cekıyordu. Sus işareti yaptım. Hemen kapadı telefonu. Biraz daha beklerken gel amk der gibi el ettim. Hüseyin cıktı oooo demiştim sana bu yanıyor cemal amca gelini saf degil dedi. Altımdan cıkmaya calısırken tuttum dur yoksa daha kötü olur orospu dedim. Hareket etme Hüseyin ağzına cıkardı penisini em diye tokat attı. Bunu itikledim hadi em hüseyin bir sey derse ben döverim bunu dedim. Agzına aldı. Hüseyin bana abi bunu 2 yıldır istiyorum. Cok saol dedi bir kez bende girerim hadi dedi. Bu yok istemiyorum dedi. Ben tuttum cıkardım yapıstırdım cesmeye arkadan bogazını tutuyor sen artık bızımsın cok konusma dedim. Agzına al bosalt dedim az kaldı diyip verdim. Hüseyin arkasından girdi Awww diye uluyor. Sertce kufur edıyordu. Ben agzına bosaldım ama bu aglıyordu. Hüseyin hızlı ol icine akıtma dısarı akıt dedim. Tamam dedim. Elimi yüzümü penisimi yıkadım kendımı toparladım. Hüseyin ohhh diye bosalmıs. Gelin yere düşmüs aglıyordu. Ben kaldırdım 1000 lira verdim. Hüseyin sakin bu kızı tehdit edip istersen ben seni vururum dedim. O da tamam abi ilk sondu söz dedi. Kaldırdım yuzunu sildim hadi temizlen dedim. Söz sır kalacak toparlan dedim. Suları aldım hüseyini yolladım önden ben gittim. Arkadan geliyordu. Annem nerede kaldınız dedi susadık hadi diyordu. Aksam yemek verdik yevmiyelere yuzume bakmıyor cok soluktu. Zaman gectıkten sonra yine geldi bu sefer yıne parayla dedi Altın alacam diyordu. Bankamıyım ben dedım güldüm. Hadi özledim seni biraz pişman oldum evet ama kocamdan daha mutlu oldum hem istediğim şeyleri alabiliyorum dedi. Vay orospu dedim bunu arabayla ormanlığa götürdüm. Arada parayla çakıyordum bazen kendisi geliyordu. Kocasıyla da çok iyi geçiniriyordum. Hayat bu geri de bırakmayacaksın.

Yorumlar