Kürt kızı pervin ile üniversite de sıcak anlar


2008 yılında  Uludag üniversitesinde edebiyat bölümünde okuyordum. O sıralar diyarbakırlı pervin ile flört ediyordum. Görükle de gece alemını bılmeyen yoktur. Sınavlar oncesı yada sonrası ogrencıler zenginler orada takılır. Kendini sunmak istiyen cogu kız orada olur barlarda cafelerde. Arada sırada bende kacamaklar yapardım. 3.sınıfta iken pervinin esmer güzeliğini ilgi duymaya başlamıstım. Ciddi iliski istemiyordum. Ailesi ve akrabaları cok katı kuralları vardı. Bildigimiz ilker töre muhabbetidi. Diyarbakırda hic erkekle konusmamıs narin ceylandı. Flört süresince ona kendimden olmayan karakter ile yaklasıyor ona  kendimi aşık ediyordum. Tüm ilgisi ben de idi dersleri bile artık kötüye gidiyordu. Kürt olması daha tahrik ediyordu beni o yıllarda kürtlere karsı bi kötülük görüyorduk. Doguda ki durum belli idi ve türkler olarak kürt kızlarını da biz sikmek istiyorduk. Onları sertce acıyla hemde. Esmer güzeller beni cok tahrik ediyordu. Orta boylu bir kızdı ve güzel yemek yapıyordu dogrusu. Bunla konusuyorum ediyorum bu kımseyle konusmuyor sadece bana yazıyor ıstedıgımı yapıyordu hem sevgılı degıldık. Beni evlencek gözüyle bakıyormus artık. Arada 3 kısılık oturdugumuz ögrencı evıne gelıyor dıgerlerının sevgılısı gibi kendısını benım sanıyordu. Bır gun artık kafaya koydum bunu cok zor ıkna ettım cumartesı günü gece aldım dıscoya götürdüm. Normal seyler giyinmis ve bir köseye gecıp bekleyecek havası vardı. Cok yabancı duruyordu ortamda alkol bile yok dedi. Herkes kafası güzel olmus gece alkol muzık bız duruyorduk artık dang ettı kızdım benım yanımda aldım iki tane bira ben alıskınım onu kucuk alıstırıp gece etkisiz hale getirmeyi istiyordum. Zorla Bir bardak icti ama gercekten zorla tadını begenmedı igrenc dedi. Alkol etkısini yavas yavas geldıgını anladım ortaya gecıp dans edıyorduk. 2 bardagı icine de ictigim votkayı koydum. Artık bitmisti o korkak kız gitmis cesur özgüvenli kız gelmisti. Bana kendini elletiyor sürtüyor delice dans ediyordu. Poposunu tutup sıkıyorum ses cıkarmıyor gülüyordu. Bana beni sevdiğini asık oldugunu soyluyordu. Benım ol dedım senı cok mutlu edıyım yavrum dıyordum. Artık gidelim mi dedi. Nereye dedim. Size dedi seni istiyorum benı karın yap dıger kızlara artık bakma dedi. Bende tamam deyip cıktık eve gittik. Bızım cocuklar uyuyordu. Manıtaları yanında hayat onlara guzeldı. Aldım bu gülüyor salakca davranıyor bır elım agzında tutuyorum kapatıyorum. Dırek odaya attım. Kocammm diyordu direk yapıstım dudaklarına adrenalin artık hard safada kızı direk soydum. Kasar seni cok pis sikicem türk yarragını gör dedim. Sik beni boz kadının yap diyordu. Taze pürüzsüz seftalisini direk yumuldum. Hep kücük dar temiz ki yalamaya doyamadım. Kıvranıyordu bir an agzıma suyunu akıttı. Kaldırdım kondomu taktım vajinasına kremı surdum. Giriyorum dedim. Bozucaktım bagırcaktı önlemini almıstım. Kilodunu cıkardım agzına soktum. Isır dedim basını koyup gecırdım. Zaten Kafa kısmı girince irkildi kolumu sıkıyordu. Yavas yavas kızlıgına gelıyordum. Ya bismillah dedim bir an yüklendım var gücümle Irhhhh diye altımda kıvranıyor kilot olmasına ragmen elımle agzını kapadım. Acılar icersinde kıvranıyordu ben durmadım daha var gücümle vuruyordum. Bacak arasına giriyor onu acılar yanmalarla bogustuyordum. Gozlerınden yas geliyordu kolum mosmor olmustu. Dap dar seftalisi icerisinde aletim kuduruyordu. Son vurusları yapıyordum bır an sonuna kadar soktum ohhhhhhh dedim kürt kasarıııı dedim bosaldımmmm ve yatağa yıgıldım. Alkolden kurtulmus kendıne gelmıs aglıyordu sus dedım. Isıgı yaktım carsafı gosterdım orospu oldun artık dedım.Kızlık kanı yatagımdakı carsafta idi. Makineye attım onu dusa soktum. Oturamıyordu sızlıyor yanıyor diyordu. Sabah bızımkıler gördü bununla yarı cıplak yatarken. Bu uyuyordu her seyi anlattım bunlara güldük ciddi misin dedi yok dedim kürt esmer kasarı sikmek varken ne ciddisi dedim. Arada soguk oluyor işimi görecek zaman sevgı sozlerıyle boguyor eve atıyordum. Okul bıttıgınde bu yasantıları unutturdum kucuk operasyon ıle kızlıgını diktirdik. Paranın cogu bunun ailesinden cıktı haberleri yoktu elbette.

Yorumlar