Liseli saglıkcı selinle



Selam arkadaşlar bir kaç ay önce sağlık meslekte okuyan selin ile yaşadığım zevkli dolu anları anlatacağım. Ben Sedat 25 yasında motor ustasıyım. İnstagram üzerinden tanıştığım selin ile zar zor muhabbet etmeye başladım. Zor bir kız havasında sert bir rüzgar gibi biriydi. 1-2 ay instagramda flört ederken resimler yollamaya başladık birbirimize ve artık onun benımle yüz yüze tanısmak istediğini anlamıştım buluşmak istemiştim. Kabul etti pazar gibi avm ye gitmeye karar verdik. Arabamla bunu aldım sehir merkezindeki avm götürdüm. Her liseli heyecan arayan kızlarda olduğu gibi araba içinde müzik dinlemek onunda hoşuna gitti. Tavırları beni içine düşürüyordu. Çok tatlı suratı vardı fiziği oldukça zayıf tam istediğim gibiydi. Avm de biraz dolaştıktan sonra yemek yedik ve sinema girdik. Sinema da biraz yakın temasla onu gögsüme dogru rasladım. Avına yaklaşan bir timsah gibiyim o ceylandı. Korkutmadan güven vererek onu sevgimle sımartıyorum sanıyordu. İlk bulusmada elbette istediğimi yapamayacaktım. Evine bıraktım akşam çok mutlu olduğunu beni sevdiğini aşkı kalbinde hissettiğini söyledi. Ben ise halen yalan seylerle onu mutlu ediyordum. Bir süre sonra samimiyet artınca resim istedim. Gögüsünü atarmısın çok hos askım onu düsünmek görmek istiyorum dedim.İlk başta yok mok dedi ama banyoya gidip bana özel resim çekmisti. O gün ona bende aletimi attım ve çok korktu Bunun büyük ve kalın olduğunu nasıl içime girer diye sorular soruyordu. Ben de ona bir gün deneriz dedim. Kızdı böyle birsey asla olmayacak dedi. Neyse uzun sürdü ama bir aksam eve cagırdım ailem memlekete gitti. Film izler sarılırız özledim gibi seyler dedim o gün eve geldi ve öyle bakımlıydı ki sanki o da istiyordu.Yatağımda film izlerken ona küçük küçük temaslar yapıyor onunda ses çıkarmaması beni daha cesaretlendiriyordu. Bir ara elim onun kukusuna kadar girdi ve okşamaya başladım. O gözlerini kapamış sadece inleme sesleri gelmeye başlamıştı. Onun üstüne çıkıp dudaklarından öpmeye başladım ve yavaşça soymaya başladım. Soyarken gögüslerini öpmeye emmeye kukusunu da okşamaya devam ettim. Öyle kızardi ki anlatamam alev alev yanıyordu. Onun kukusunu  yalamaya başladım. Selin artık bitmişti sevişme ile kendinden geçmişti. İlk kez bir erkek tarafından bu kadar ileri gitmiş. Onu oturur faziyete getirdim ve benim aleti onun agzına dogru . Salata kadar olduğunu söyledi güldüm. Almayacagını soyledı ben de kızdım al dedim agzını sıktım ve bir an da gecirdim korkudan ısıyordu yavas ol dedım sadece dillerinle yap sunu dedim. Çok acemiydi yalarken ona ya ön ya arka dedim kondomu masaya koydum kremi de o korkudan eve gitmek istedigini söyledi 1 tokat attım sadece sonra arkadan dedı onu vermem dedi. Bende kabul dedim güldüm . 4 ayak pozisyon haline aldırdım ve onun kucuk arkasını yalamaya basladım cok zevk aldını soyledı. Ben de daha dur yılan ıcıne girince göreceksın dedım ve saplak attım kondomu takım kremledım. Ona sakin olmasını bagırmamasını soyledım . Yavasca mantar baslı aletımı arkasına getırdım yavas yavas bastırırken ah diye cektı cok acıyo dedi. Az dayan dedım opdum yıne denemeye basladım. Bas kısmı tam gırıcek yıne aglamalı cıkardı yok demeye basladı cok acıyor alamam lutfen yok dıyor tuttum bacak omuza bunu ellerını sıkıstırdım on tarafına getırdım yavas bastırırken tamam dur dur dur dıye aglayarak arkasını dondu. Ben ah soyle kasar dedım vurdum saplagı. Aglasan da acıyor desende cekmıcem kacarsan zorla yaparım dedım yıne yavasca soktum ahh ah diye yırtıyordu bası tam girdi kendini cekmeye basladı ve aglarken cıglık atıyordu bende basını yastıga dayadım kalcasını tuttum kacmak yok dedım. Bası gırdı gerısı gelır dedım biraz bekledim. Sonra  yavas yavas sokarken kendıme bır anda cekip yüklenmem ile bayılması bir oldu ben durmadan vurmaya basladım. Bir anda kendine geldi cıglık atıyordu dur dur diye ben devam ettim. Dar olması o kadar zevk almama sagladı. Cıkardım aletım dıskı kan arası olmustu hemen peceteye sildim o görmeden agzına verdım yala diye korkudan herseyı yapıyordu. Agzına bosalmıstım ve ıgrenc dıyıp tuvalette kusmuştu. Benle 1 hafta konuşmadı. Bende ona bitti dedim geri geldi yalvardım yine eve attım yine becerdim sonra siktir cekip yolladım yksye hazırlanıyordu üniversiteye gitse baskası yapacaktı benden ögrendi. Liseli kendine kapanık kızları bulun beyler cok tatlı oluyorlar.

Yorumlar