Liseli sevgilimle



Nasıl başlanır bilmiyorum ama instagram üzerinden size ulaştım. Liseli handan diye bir sevgilim vardı 2 yıl önce. Boyu kısa beyaz tenli dolgun kalcalı bir kızdı. Ankara da Anadolu lisesinde 3.sınıftı. Okul çıkısında kardesımı almaya gelirken onu gördüm numarasını buldum. Konustuk bir süre bulusma teklifi ettim. Kabul etti görmekle ne kaybederim ki dedi. İlk bulusmada kendimi iyi ifade etmeye calıstım ki basarılı olmustum. Kızın gözüne girdim. İliskimiz 3 yıl sürdü ailevi sorunlar yüzünden ayrılmıstık. Ayrıldıktan 2 ay sonra mesaj attı bulusalım mı diye. Ben tamam dedim nereye geliyim yazdım. O da eve gel konusalım kımse yok dedi. Evine cok girdim cıktım ama ozamana kadar sadece sevisme ile gecmıstı. Eve geldim kapıyı actıgında beni kısa bir short ve beyaz body ile karsıladı. Oturduk ne oldu dedim bana sana uzun zamandır hak ettıgın bir seyi yapmak vermek istiyorum dedi. Kahve hazırladı ictik güldük özledigimi sevdigimi anlamıstım. Sonra yavasca benim üzerime gelip öpmeye basladı anlamadım ilk basta ne oluyor dedim. Sen cinsellikten nefret ederdin dedim. O ise su devam et diye dudaklarıma yapıstı kucagıma geldi. Kucuk ufak tefek bir sey olması beni tekrardan azgınlastırmıstı. Tekli koltukta üstüme cıkmıs 2 ellerimle kalcasını vurup kavradım. O yüzümü tutup dudaklarından ayrılmıyordu bır an cektı bu kadar azgınlık nereden gelıyor dedım o bana sus cok soru sorma dedı. Hemen kucagımdan hava ya alıp bodysını cıkardım kucaklayarak odasına goturdum fırlattım yataga. Pantalonumu cıkardım goguslerıne yumurdum. Cok hoslanıyordu opup ellenmesınden. Sonra yavasca mını shortunu cıkardım kılotsuzdu. Dedim tek sey sen üniversiteye gittiginden beri cok degıstın ne oldu bu atesın nedir dedim. Ogrenırsın devam et dedi. Yavasca baldırlarından kutusuna geldım. Yenı kesılmıs puruzsuz tap taze idi. Dilimi üstünde gezdirip yalıyordum. Ellerıyle basımı sokuyordu sanki. Bir an boguluyor gibi oldum dur dedim. O kalktı yataga atıp boxerımı cıkardı. İlk defa oral yapacaktı cok saskınım 3  yıl boyunca sadece opusme ellesen kız bana yalatıp yalayacak ve verecektı inanmıyordum. Boxerımı cıkardı bana hep bunu hayal etmıstım kısmet degılmıs dedı ne demek bu dedım ılk yedıgım kı sen olmasını ısterdım ozur dılerım dedı ben ne ne dıye tokezledım. Universite bir genc bunu tavlamıs ailevi sorunlarım var diye kandırmıs buna cakmıs. Bana anlattı bir yalıyo bir anlatıyo tam kızıcam zevkten kuduruyordum. Bir an ofke patlamasıyla kalktım bacagını omzuma alıp ulan kasar dedim tokat attım aletımı tuttum kutusuna sert sekılde gecırdım bagırdı. Hıc durmadan sertce vurmaya basladım. O ınlıyor gozunden yas gelıyordu dur yavasla dıyordu ben ise ulan senı sevmıstım serefsiz diye diye onu eziyordum. Hırsımı alamadım cıkardım ters dondurdum arkadan gırıcem dedım. İstemedi acır dedi dinlemedim bastırdım yastıga kafasını saplak attım kalcasına tek elımle acttım tukurup zorla zorlaya soktum aglıyor yalvarıyor hıc umrumda degıl ıcı oyle sıcak dar ki anlatamam sevmek yerine vurmakmıs bunu anladım sertce girip cıktıktan sonra bosaldım ıcıne yuzume baktı aglıyordu ama susuyordu. Tukurdum yuzune sen bu kadar serefsız olmussun dedım. Bundan sonra genelevdekı kadınlardan farkın yok gozumde dedım cıktım. Bir kac kez aradı acmadım yolumu kesti koseye cektım vurdum gelme daha dedim istemiyorum dedim daha görüsmedik. Siz siz olun sevmeyin sevince degil onu kücük düsürünce seviyorlar sizi

Yorumlar