Pragta tanıştığım hatunla otel odasında ki gecemiz


Cekya tur gezisi ile gittiğim tatilde disco da tanıştığım genç praglı hatunla çok ateşli bir gece yaşadım. Pragın ünlü disco alanı Golden Tree görkemli bir eğlence vardı. Herkes içip kafasını bulmuş dj hareketli müziklerle çoşturuyordu. Beyaz tenli siyah saçlı 165 ile 170 arasında boyu olan ince hatunla tanıştım o gece. Müziğin çoşkunun arasında arkadaşları erkek bulmuş o yalnız kalmıştı. Tek gördüm ve gittim. Az çok ingilizcem ile muhabbet etmeye çalıştım. Beni hoş komik bulmuştu belki yalnızlığın yada alkolün etkisiyle. Alana geçtik delice dans edip vücütlarımızı dokunuyor arada öpüşüyorduk. Cok ateşli biriydi yalnız kalmasına çok şasırdım bu maden benim olacaktı.Gece ilerlemiş artık vakit gelmişti. Tenlerimiz ve ruhlarımızı birleştirmeye otele gitmeye. Evine davet etmişti ben kabul etmedim. Yolu oteli kaybederim diye reddettim. Taksi çağırdık otel yolunu tuttum sadece 1 soru sordum. Türk erkekleri hakkında görüşün ne dedim. İlk defa senle olacak dedi. Ben ise bu zamana kadar yaşadıklarını unutacaksın emin ol dedim elimi bacaklarına attım. Gülümsedi omzuma yaslandı çok masum güzel bir genç kadındı. Direk Otele geçtik odama cıktık yatağa oturdu. Tuvalette girdim elimi yüzümü yıkadım ceketimi astım. Yanına geldim çok güzelsin seninle çok eğlendim dedim. Unutulmayacak bir yer edineceksin hafızamda diyip yanağından öptüm. Sarap açtım kadeh kaldırıp içtik. İlk 16 yaşında ilişki yaşamıs onlar için normal seyler. Kültür geleneklerinde halen kocasına bakireliğini saklayanlar varmış elbette. Her neyse artık müzik dans derken sarıldı ve bana artık senin olmak istiyorum dedi. Ben saclarını oksayıp dudağına yapıstım. Dillerimiz bile bütün ellerim beline kavradım. Vucutu 40 derece sanki çok sıcaktı. Mini elbisesi ve dekoltesi zaten beni benden aldı. O müthis elbisenin içinde tahrik oldum zaten. Bir anda boynuma sarıldı kucagıma geldi direk aldım kilodunu cektım yırtıldı. Cok azgınsın dedi. Seni bu aksam çok kötü edeceğim dedim. Vajinasındaki ıslaklığına koydum aletımı havada. Direk bastırdım kendisi de zorlanmadan soktu. Tipik Omg lafını duydum ohh dedi. Direk hızlı basladım kucagımda onu beceriyordum. Çok güclüsün dedi. Sadece anı yaşa konusma dedim dudagına yapıstım. Bir yandan havada beceriyor bir anda öpüsüyordum. Yoruldum terledım gömlegimi cıkardı anladı nefes nefese olusumu beni yavasca yataga itti ne oldu anlamadım. Durmak yoktu zıplıyordu öyle zıplama yok. Yatak çökecek sandım ilk basta hem inliyor hem sert sekilde zıplıyor tavsan gibiydi. Dur dedim biraz yala yoksa geliyorum dedim. Hemen çekti pantalonumu cıkardı. Hem zaman kazanıyordum bosalmamak için. Direk sakso cekmeye basladı. Aletımı emıyor emıyor yalıyor. Cok ince türkiyede böyle yapan görmedim. Dislerini sürterler. Fakat  bu hatun öyle emiyor ki dedim ben böyle daha cok zevk aldım bosaltmak mı istiyorsun dedim. Güldü tamam yavas yapcam dedi sen hic oral yaptırmıyor musun dedi. Senin gibi yapan yok bizim ülke de dedim. Direk ağza alıp 2  emer bırakırlar. Sizin kadınlar erkeği mutlu etmeyi bilmiyormus dedi devam etti. Bu sefer cok nazik yavastı. Bir yandan sarabımı yudumluyordum. Artık devam dedim yan misyoner yapalım dedim kabul ettı. Arkasına sarılıp becermeye basladım. İnleme sesleri bedeninin narinliği ve vajinasının sıcaklığını asla unutamıyorum. Duvarlarını hissediyorum aletimle çok haz alıyorduk. Artık hava aydınlanmaya başlıyordu. Bana bosalmamı istiyor. Yarın işe gidiceğini. Bittim diyordu böyle birsey yasamadım türk erkeği neymiş diyordu. Kalcasına dogru aletımı surtup bosaldım. Her yer meni oldu bedenınde elleri ile siliyor emiyordu. Cok harikaydı. Dus aldık seviserek yanımda uyudu. Sonra whatsapp'ını bırakmıstı 1 gece daha bulustuk sonra ayrılmıştım ulke den. Tatilin uzun sürmesini cok istiyordum. Kısmet bu kadarmıs arada konusur sanalda görüsüyoruz.

Yorumlar